marți, 15 ianuarie 2013

Testament

"Mai am un singur dor
În liniștea serii
Să mă lăsați să mor
La marginea mării;
Să-mi fie somnul lin
Și codrul aproape,
Pe-ntinsele ape
Să am un cer senin..."

Mai am un singur dor - M.Eminescu



"1. Şi mi-a arătat, apoi, râul şi apa vieţii, limpede cum e cristalul şi care izvorăşte din tronul lui Dumnezeu şi al Mielului,
2. Şi în mijlocul pieţei din cetate, de o parte şi de alta a râului, creşte pomul vieţii, făcând rod de douăsprezece ori pe an, în fiecare lună dându-şi rodul; şi frunzele pomului sunt spre tămăduirea neamurilor.
3. Nici un blestem nu va mai fi. Şi tronul lui Dumnezeu şi al Mielului va fi în ea şi slugile Lui Îi vor sluji Lui.
4. Şi vor vedea faţa Lui şi numele Lui va fi pe frunţile lor.
5. Şi noapte nu va mai fi; şi nu au trebuinţă de lumina lămpii sau de lumina soarelui, pentru că Domnul Dumnezeu le va fi lor lumină şi vor împărăţi în vecii vecilor."

Capitolul 22 - Apocalipsa Sfântului Ioan Teologul

Nu exista moarte mai frumoasa si mai onorabila decat cea pentru Dumnezeu Iisus Hristos, Fiul Lui Dumnezeu din Ceruri; Moartea pentru Dragoste, Moartea pentru Adevar.
Iisus Hristos, Fiul Lui Dumnezeu, ma va aduce din nou la Viata.




Doamne Iisuse Hristoase, Fiul Lui Dumnezeu, fii binecuvantat acum si in ceasul mortii mele, Amin.

Niciun comentariu: