joi, 2 decembrie 2010

Condoleante

Doliu pentru a 3-a oara intr-un an!
Zi neagra pentru familia noastra... la doar o luna dupa ce a murit bunicul Oanei, de care nu am mai scris pentru ca nu am mai avut timp si nici nu am mai vrut sa par atat de pesimist si inchis sufleteste. Am ajutat la inmormantarea lui, partial i-am sapat si groapa. Am alergat cu bunica si cu matusa Oanei dupa toate cele necesare unei inmormantari crestinesti si i-am purtat sicriul pe umeri.
Azi 2 decembrie ora 1 a.m. moare si mama cumnatului meu... Un om pe care il respect si il iubesc in mod deosebit. Dumnezeu sa o ierte.
Moartea imi apare in minte acum exact ca o baba cu coasa. A venit la secerat si nu iarta... Cat de trist poate fi!!!
Un om la 87 de ani ti se pare normal sa se duca sa nu se mai chinuie, un om la 77 de ani cand moare parca ti se pare cat de cat normal, dar cand vezi un om de 60 de ani ca se duce, nu poti decat sa te gandesti ca ti-ai dori sa prinzi si tu macar 50 la stresul si la vremurile din ziua de astazi...

Niciun comentariu: