joi, 30 decembrie 2010

chemare

Ca orice om am avut indoielile mele. S-au topit in negura noptii. Eu stiu ca exista Dumnezeu. Iisus Hristos este Dumnezeu, Calea Adevarul si Viata. Nu am nici o indoiala, iar acest lucru este un fapt. Cine nu vrea sa iubeasca, cine nu vrea sa cunoasca adevarul, cine nu intelege viata nu va vedea vreodata lumina si va muri in intuneric si va ramane in intuneric si dupa moarte intru vecie.
Oricat m-as indeparta de Dumnezeu, Ceva ma cheama iar si iar fara incetare. In fiecare zi clipa de clipa ma gandesc obsesiv la El. Il simt in sufletul meu si atunci cand pacatuiesc fara incetare si atunci cand il ascult fara preget. Ma indepartez prin pacat, dar imediat ma reapropii parca si mai mult prin rugaciune si credinta. Ii vorbesc fara incetare si cer intelepciune. Toate celelalte sunt de prisos. Totul vine prin intelepciune.

Nicaieri in Biblie nu scrie: Crede si nu cerceta. Insusi Dumnezeu Iisus Hristos a zis: "Cauta si vei gasi."

...and the truth shall set you free!

Niciun comentariu: